Amerikában 500 lóerős benzinmotort kap a nálunk dízel Audi SQ7/SQ8
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Ezzel a gázolajos SUV-val bőven 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as gyorsulást.
Immár Magyarországon is leadhatunk rendeléseket a négykarikás gyártó nagy divatterepjárójának legfrissebb kivitelére.
Egy biztos: a német gyártó népszerű modelljének új generációja nem a jelenleg használt német üzemben fog készülni.
A négykarikás gyártó méretes divatterepjáróját plugin hibrid technika hivatott tisztább működésűvé és alacsonyabb fogyasztásúvá tenni.
A kékvérű brit márka első hibrid modellje nem meglepő módon egy méretes divatterepjáró.
Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.
Az Audi első villanyautója egy hatalmas kapacitású akkumulátorral szerelt méretes divatterepjáró. Kipróbáltuk, mennyire élhető autó a gyakorlatban a győri szívet kapott Audi e-tron.
Egy Porschét és egy McLarent is letarolt.
A kékvérű brit luxusmárka divatterepjárójának limitált szériás kiadása abszolút egyedi utasteret kapott.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
A tuning-szakemberek nemcsak a motorhoz nyúltak hozzá, hanem a külcsínt is agresszívabbá tették.
Mutatunk néhány olyan autót, amelyekre polgárpukkasztó áruk, méretük és teljesítményük ellenére is támogatást ad az állam.
Az ingolstadti gyártó két új erőforrás variánst leplezett le tavaly debütált 5 méteres SUV modelljéhez.
A Lexus első hétszemélyes európai modellje listaáron 1 millióval drágább az 5 üléses változatnál, de az új kedvezménnyel 1,5 millió forinttal mégis olcsóbb lehet.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
A minden előzmény nélküli Q8 tekintélyt parancsoló megjelenéssel, hatalmas beltérrel, illetve a Q7-esénél sokkal modernebb fedélzeti rendszerrel száll harcba a vásárlók kegyeiért. Cserébe sokkal drágább is a hetesnél.
Rövid tengelytáv, remek terepjáró képesség és mindössze kétfős utaskabin. Ennek az apró 4x4-esnek ezek a legfontosabb jellemzői.
A hatalmas divatterepjáró végig stabilan viselkedett, de talán nem pont városban kellene ily módon feszegetni a határait.